Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator
Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator
Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator

Sep 30, 2012

Jika Niat BAIK, maka jalannya pasti MUDAH ^^,



Alhamdulillah, tanggal 23 September 2012 yg lalu satu pr0gram anjuran DIMAC & kerjasama PMFKP  telah berjaya dianjurkan.. saya kira agak berjaya program itu walau pada awalnya sangat huru-hara dgn pelbagai masalah dan ujian melanda. biasalah nama pun pr0gram kan. mana ada program yg smooth tanpa ada sedikit gangguan tapi lau ada yg smooth pun mang suberb la kan, hebat dan terhangat. hahahaa..

sambil2 aku menulis dan mengarang tentang ini ingin sekali aku mengucapkan TERIMA KASIH yang tidak terhingga kpd semua yg terlibat menjayakan program tersebut. ( SEMINAR KEPIMPINAN & PENGURUSAN ORGANISASI). Percaya aku cakapkn bahawa mang bermanfaat sangat seminar nie. kenapa? sebab based on that kami semua peserta didedahkan dengan pengurusan cara2 nak wat kertas kerja, pelbagai prosedur tentang kewangan kami dapat tahu. input yg sangat berguna dan berharga. seminar yg santai gitu bila mana penceramah yg datang sangat sp0ting memberikan kata-kata..=) thanks a lot..

walaupun peserta x seramai yg di target but ok laa..memuaskan kot..hihi. Bila dah settle program nie rasa berbaloi dan seronok sgt. Bukan apa, before nie aku lansung kos0ng and nothing experience pun tentang camne nak conduct program. rasa takut, sometimes, ada jugak rasa give-up, nak nangis n stress..but, it's normal sebab semua org lalui benda yg sama ape yg penting adalah kekuatan. nak x nak aku kena kuat dan percaya yg diri aku boleh laksanakan.. seriously, masa mule2 exco aku di arahkan wat seminar nie mang aku x tahu nak conduct camne. aku nie setakat wat paper work, taip2 ckit ok la tapi lau kena jumpa lecturer or sape2 takut sangat. xtaw kenapa sgt x confident. tapi, nasiblah ada rafidah kawan yg dah bese conduct event itu ini, so..dialah yg banyak membantu. dia setelkan pengesahan dekan dan sebagainya. aku hanya bantu dia sekadar yang aku boleh buat je..huhuhu.. (thanks FIDA). 

Bila dah ada pengalaman jadi exco, conduct program rase best jugak sbb boleh kenal ngn ramai orang yg sebelum nie kita x kenal. merasa juga la jadi org busy..meeting every week, g ke situ, ke sini, jumpe org tue, org nie..sweet sgt, mang penat tapi seronok sbb before nie x pernah jadi org busy..hahahaa.

sebelum berlansungnya pr0gram tue, mang hati risau sangat. hari2 otak xde fikir lain. fikir pasal program je memanjang. bak kata orang makan program, mandi program, tid0 program..semuanya program. ado0iiii.. layan je laa..huuuu. Last meeting, dapat tahu yg permohonan utk bus x berjaya. lagi bertambah-tambah tension.. masing2 hilang idea camne nak wat..bukan ape fikir peserta2 lain yg duk jauh dari kampus la sian diorang..yg dekat2 nie comfirm2 la jalan kaki. hmm, rasa bersalah sgt ngn diorang sume tapi nak wat camne kan..mungkin ada hikmah di situ. 

Bila nak dekat hari kejadian, malam tue mang x lena mata nak tido..huhu. aku masih wat persiapan utk hari seminar tue. aku wat buku program last minute punya t0uch-up. ( padan muke! wat lmbat2 sape suruh kan dah separuh nyawa nak siapkan..) org lain wat sekejap dah siap, aku..bertahun kot, bercinta pun sempat. haha.. memang giler dibuatnye, tapi..at the same time sempat lagi bersembang ngan kawan2..haha. balik bilik sambung wat buku program then print. settle sume jam 2.30 A.M.. huuu..

Esoknya, alhamdulillah..program run smo0thly even pada awalnya agak bercelaru.. but, praise t0 Allah because show us way n ease everything...:) _senang hati pr0gram dah lepas, thanks pada sume_


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...