Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator
Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator
Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator

Dec 13, 2010

secebis kisahku.....

:: Skang dah mencecah 21 tahun pun aku....ehehee( 6bulan yg lalu)
alhamdulillah..masih dipanjangkan umo..diberi nikmat IMAN & ISLAM..
( anugerah yg x terhingga...terima kasih, Ya Allah )
:: Biasanya time2 umo camni org still lg study..so, same la ngn diri aku..
lepas je abis stpm aku dpt twran further study kat USIM...nak xnak g jgak laa..
no more selection..!!! heheheee...mak n arwah abah very hepi time 2 aku rasa..(siyes aku xtipu!!)
:: Hmm, masa pun dah berlalu...skang da 2nd year aku kat usim, dekat dihati rasanya...huhuuu.
aku terus lalui hidupku di usim spt biasa....belajar dan menuntut ilmu ngn kwn2 yg dtg dari plbagai daerah, negeri....byk cabaran dan dugaan yg harus ditempuhi~nak wat camne nama pun belajar so, kenalah ikhlas...
anyway, aku rasa hepi jgak coz dpt kenal ngn ramai kwn yg spoting....hajat kitorang sama je sume...to achieve our target!!!
(nak capai cita2 kami yg setinggi langit tue..) mudah2an, dipermudahkan segala urusan aku dan kwn2...
:: Harapan aku dlm hidup ini.....
nak jd hamba Allah s.w.t yg taat perintahnya...
nak jd umat Nabi Muhammad s.a.w yg setia ngn sunnahnya...
nak jd anak yg baik buat mak n arwah abah..(wlupun, abah dah xde...tp still bleh lg kan..)
nak jd adik yg berguna buat keluargaku...(sumenya utk abg2 n kakak2 ku..)
nak jd pelajar yg mumtaz...
nak jd wanita & isteri solehah....
mudah2an....Amiin Ya Rbbal Alamin...=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...